MONTESSORI CHILDREN's CENTER WONDERWORLD

Náš tým

Zulaika Orozalieva, PhD

zakladatelka dětské skupiny a odborná garantka Montessori vzdělávání

Největší dary, které můžeme dát našim dětem, jsou kořeny zodpovědnosti a křídla nezávislosti.  (Denis Waitler)

Zulaika se narodila a vyrostla ve velké rodině. Její rodiče byli univerzitními profesory. Vyrůstala v rodině s Montessoriovým duchem: nezávislost dětí, všechny děti děly domácí práce, každé dítě mělo své vlastní povinnosti ohledně domu. Starší děti se staraly o mladší děti a mladší děti se učily od starších. Všichni společně doma hráli domácí divadlo, šli do kina, parku atd.

Zulaika je členem AMI (Amsterdam), má PhD v oboru ekonomie, bakalář předškolní pedagogiky, absolvovala diplom Montessori ve věku 3-6 let, účastnila se kurzů Montessori pro děti 0-3 let a neustále se účastní různých mezinárodních konferencí a seminářů Montessori.

Její táta říkal, že každý člověk by měl udělat něco dobrého pro lidstvo. „Dítě je jak naděje, tak slib pro lidstvo.“ proto se rozhodla dát dětem jednu z nejlepších věcí – Montessori pedagogiku – a pomoct jim tak vyrůst v šťastnou osobu, která respektuje sebe i ostatní, a pomoci dětem vyrůstat ve statečné a kreativní lidi.

 

Nathan Craig Priestley

pedagog Montessori Children’s center Wonderworld

Široká škála studijních metod každému žákovi umožní, najít si přesně ten, který mu nejlépe vyhovuje.

Nathan pochází z Anglie a učení angličtiny je jeho vášní. Vzhledem k užívání tohoto jazyka v mnoha zemích i mezinárodním obchodu je v současném světě čím dál tím užitečnější, téměř univerzální, a právě proto je důležité mu děti vystavovat co nejdříve. Výzkumy prokázaly, že učení se nové schopnosti je v mládí o mnoho lehčí, protože dítě dokáže nové podněty vstřebávat mnohem efektivněji, než dospělý.

Nathanem uplatňovaný přístup je založen na aktivitách a praktických činnostech, protože se domnívá, že touto zábavnější a poutavější cestou se student učí lépe, protože se dobře baví. I přesto je přesvědčen o vhodnosti využívání i jiných metod, protože každému studentovi může vyhovovat odlišný přístup: například vizuální, poslechový, nebo kinestetický. Široká škála metod tak každému žákovi umožní si najít přesně ten, který mu nejlépe vyhovuje.

 

Viktoriya Gerasymenko

pedagog Montessori Children’s center Wonderworld

Montessori pedagogika je pro nezávislot, která připravuje dítě nejen pro školu, ale i pro život. (M. Montessori)

Viktoriya zbožňuje trávit čas s dětmi, považuje je za andělé na zemi. Se svým pedagogickým vzděláním má více jak 15ti letou zkušnost s výchovou dětí v dětských skupinkách.

Podporuje děti v rychlém a přirozeném zvládnutí každodenních potřeb – péči o sebe, efektivní komunikaci, tvoří hravé prostředí pro snadné vstřebávání potřebných znalostí; učí děti vytrvalosti, soustředění, samostatnosti, nápaditosti atd.Každý den se věnuje dětem a prohlubuje jejich základní dovednosti jako je psaní, počítání, kreslení. Zaměřuje se také na rozšiřování obzorů, identifikaci a rozvoj přirozeného talentu dětí a jejich přípravu do školy a jejich socializaci.

 

Mgr. Anna Pavlíčková

supervizor Montessori Children’s center Wonderworld

Anna má bohaté zkušenosti s prací s dětmi ve sportovním prostředí a celý pracovní život se věnovala nastavováním procesů, organizací a jiných. Po narození syna Mikuláše začala Zulaice během mateřské dovolené pomáhat s chodem a organizací dětské skupinky.